mandag den 26. februar 2018

Nyt garn


I dag da jeg kom hjem fra job ventede der en dejlig pakke, nemlig dette skønne garn fra Mayflowers!!
Det er meningen at garnet skal blive til et hæklet sjal. Jeg har længe haft kig på Mayflowers flotte garn med farveskift og det er svært at vælge hvilken farvesammensætning som det skulle være, men nu fik jeg muligheden til at afprøve det og se de flotte overgange som kommer mellem farverne i garnet. Det bliver spændende at finde ud af, hvor let garnet er at hækle med da trådene i garnet ikke er spundet sammen ligesom f.eks. alm bomuldsgarn.
Jeg glæder mig til at komme igang med sjalet og afprøve garnet, som er sponsoreret af Hobbii

1 kommentar:

  1. Sikke et skønt og forårs agtigt garn. Glæder mig til at se det hæklede resultat når du er færdig ��

    SvarSlet