mandag den 25. september 2017

1 års bryllupsdag




Det her er simpelthen for vildt!!! Jeg kan slet ikke forstå at det i dag er et år siden vi gav hinanden vores ja på Bali! 
Det føltes som igår!! 
Det var den mest fantastiske dag jeg kunne forestille mig! Alle folk var SÅ søde, rare og hjælpsomme! De ansatte som havde pyntet så fantastisk op ved vores pool villa og kom med fødselsdagskage og sang for min mand, da vi kom tilbage til hotellet om aftenen!

 Alt var så perfekt! 
Det eneste vi kunne have ønsket os var en formidabel solnedgang, som vi ved de kan være på de egne, men vi er jo ikke herre over vejret, og det var fortryllende alligevel! 
Bali vil altid betyde noget specielt og være i vores hjerter! 

Et år som ægtefolk og ud over vores bryllupsdag i dag, ja så er det også min mands fødselsdag! 
Vi snupper lige en masse flere år og bryllupsdage sammen og forhåbentlig kommer vi til at dele en mange skønne oplevelser, som bliver til gode minder gennem livet! 

Tillykke skat ❤️







2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med jeres papirbryllupsdag:-)
    Må der komme mange mange flere.
    Hilsner og en god sensommer herfra!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for lykønskningen! Det er vildt at tiden går så hurtigt 🙈

    SvarSlet