søndag den 23. juli 2017

Regnvejrsdag og ferie


I fedags var sidste arbejdsdag inden min ferie også kunne begynde! Og i dag har det mere været ala efterårsferie, frem for sommerferie, med en lidt mørk dag med masser af regn! Så dagen i dag er blevet brugt indendørs. Jeg har fået bagt boller, selvom det er lidt besværligt uden lys i ovnen (det springer konstant), men det lykkedes :) Det er grove teboller, de er lette og luftige som teboller men så alligevel lidt grove rigtig lækkert! 


Jeg har også fået strikket lidt i dag på en af de nye mønstre på karklude jeg var begyndt på. Det var dejligt at få tid til at strikke lidt, på det sidste har jeg ikke rigtig lavet andet end at hækle på ponchoen, når tiden lige var til det. Det bliver sikkert også en karklud, som ryger med i kufferten når turen går til Rom. 

Igår blev hele dagen brugt i Århus sammen med en dejlig veninde! Vi fik købt et par planter til samlingen og fik shoppet lidt. Ja vi har begge en passion for planter, det er bare ikke altid vi er lige heldige med at holde liv i alle de forskellige slags, men det er nu meget hyggeligt, at dele lift fif med hinanden og gå på jagt efter specielle planter! 
Igår fik jeg købt en Eukalyptus, et Paraplytræ, en Perler på snor + en hængepotte til og en lille Almindelig Venushår (bregne - Adiantum raddianum).  




Håber vejret arter sig lidt bedre her i næste uge!! 
God søndag :) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar