lørdag den 25. marts 2017

1/2 års bryllupsdag



I dag for præcis 1/2 år siden sagde vi ja til hinanden på Bali! Tænk at der allerede er 6 måneder siden, vi den 25. september fejrede min mands 30 års fødselsdag og derefter gjorde os klar, til vores bryllup i de mest fantastiske og tropiske omgivelser! 

På det halve år er der også sket lidt, vi har fået en ny og større lejlighed, som vi skal flytte ind i d. 1/5, hvilket bliver vildt spændende. Desværre skal vi undvære altan, som vi har nu, hvilket nok bliver det sværeste for mig ved at flytte! Men ja om et par uger starter det store flytterod, hvor vi begynder at pakke alle vores ting. 

Nå men dagen i dag blev fejret ved, at jeg holdt 30 års fødselsdag for mine forældre, søster og hendes kæreste! Her til aften fejre manden og jeg det med lækker sushi :) 

Mig klar til at holde fødselsdag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar