tirsdag den 13. december 2016

Nomineret til Gør Det Selv Prisen 2016


Jeg er så beærer! Jeg har aldrig været nomineret til noget før og nu er min blog Sommerfuglen, blevet udvalgt sammen med 14 andre blogs til at blive nomineret til Gør Det Selv Prisen 2016! 
For at vinde prisen kræver det at ens blog får flest stemmer! Sommerfuglen er oppe mod et hårdt felt at blogs og derfor har jeg brug for jeres hjælp. 
Man kan stemme på Sommerfuglen via dette link: https://www.laanekassen.dk/goer-selv-prisen/#Stem_paa_din_favorit
Når man trykker på linket kommer man til en side med en beskrivelse af alle de nominerede og aller nederst på siden finder man afstemningskassen. 
Sommerfuglen er nr. 12 på listen. 
Jeg nejer og bukker dybt over hver en stemme og jeg er generelt meget taknemlig for alle dem, som gider følge med her på bloggen!! 
Tusind tak ❤️

1 kommentar:

  1. Så flot, du har så meget fortjent nomineringen :-)
    Glædelig juletid:-)
    Krydser for dig.

    SvarSlet