lørdag den 13. august 2016

Hverdagsuld


Sidst viste jeg jer jo, hvor mange rester af garn jeg har af Tusindfryds Hverdagsuld (kig med her), både rester af garn fra andre projekter og hele nøgler, som jeg aldrig har fået brugt, til detde var tiltænkt og pt. synes jeg, at vi har nok hæklede puder :P 
Så her får i lige en Update på, hvad jeg har bestemt resterne skal bruges til. 


Jeg er gået i gang med at hækle firkanter (opskriften kan findes her), som jeg tænker der engang kan blive til er tæppe (ikke så opfindsomt men det bliver nok godt)! Det vil så blive mit eget tæppe helt for mig selv (måske kommer jeg til at dele med kattene), da min kæreste ikke kan lide ren uld. 
Nu må vi se, hvor lang tid der går før det bliver færdigt og om jeg bliver nød til at købe mere for at have nok ;) 


God weekend :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar