mandag den 16. maj 2016

Pinse ferie


Eftersom varmen udendørs er forsvundet  igen er det lettere at tage sig tid til at finde hæklenålen frem. Jeg er jo ved at lave en poncho af det lækre Lille Lerke garn. Jeg har fået hæklet 13 firkanter nu og skal bruge 2 x 28 stk. Så jeg fortsætter bare der ud af. 

Har i forresten set min Pilea?? Den skal jeg have op af potten i dag, der er nemlig 3 baby pileaer som er klar til at komme i egne potter nu. Det bliver spændende, for det er første gang jeg skal plante baby pileaer over. 

Nå men ellers er pinsen gået men at se gyserfilm i fredags eftersom det jo var fredag d. 13, sammen med en sød veninde og manden min. Det var dog visk kun en skrækfilm for den blev aldrig rigtig uhyggelig, men hyggeligt var det alligevel. 

Ellers har jeg været ude at løbe en tur og en tur i træningscenter, for nu skal den mavedelle væk inden ferie og bryllup til september! Ej jeg plejer jo altid at være ude at løbe en gang om ugen, men nu kommer træningscenteret også på programmet og lidt flere grøntsager i kosten. Det var nu hyggeligt at være nede og træne i vores lokale lille træningscenter som var helt mennesketomt.
Så er der blevet brugt en masse tid på sofaen med kæreste og en god serie på Netflix :)

Ellers har jeg ikke lavet så meget ud over at nyde weekenden / pinsen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar