fredag den 8. april 2016

Fritid


Indtil videre er det blevet til 3 karklude. Jeg har lige færdig gjort den grønne, som er hæklet i grums. De 2 andre er strikkede. De er super fine synes jeg og karklude er så dejlige ukompliceret at strikke og hækle og så er det en god måde at afprøve nye mønstre på. De fylder heller ikke meget og er lige til at komme i tasken og tage med så man har noget at lave hvis man skulle komme til at kede sig. Ja jeg er stor fan :)

Jeg vil gerne indrømme et det ikke bliver til meget strik eller hækling lige for tiden, da meget af tiden går med forberedelse af bryllup og ting der skal forberedes til arbejdet. 
Der er en del research der skal gøres når der skal findes en bryllupsarrangør næsten på den anden side af jorden . 
Men når jeg lige får sat mig ned i weekenderne så bliver det da til lidt hækling eller strik, og jeg har jo næsten altid gang i indtil flere projekter samtidig :) 
Håber i får en dejlig weekend :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!
    Det er nemlig lette projekter at have med på farten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja det er altid rart med et par lette projekter som er til at gå til og lige til at tage med sig rundt :)

      Slet