søndag den 27. marts 2016

Bryllup


Som i nok har set i et tidligere indlæg friede min kæreste til mig på min fødselsdag. 
Planen er så at vi skal giftes til september på hans 30 års fødselsdag, hvor vi er på ferie på Bali. Nu er der så en masse planlægning som skal laves. 
Hvilken kjole, hår og makeup? Hvor skal det være - på stranden eller på et ressort eller noget helt tredje? Hvad koster det? Kan vi selv arrangere noget? Hvilke bryllupsarrangører er gode? Og en helt masse andre ting skal falde på plads inden den store dag. Vi skal self også have en rigtig god fotograf, da ingen af os har noget familie med. 
Vi har så brugt lidt tid på at søge på nettet og har nu fået skrevet til seks bryllupsarrangører samt en fotograf og jeg har fået en fornemmelse af hvilken kjole jeg gerne vil have. Så nu venter vi i spending på svar fra bryllupsarrangørerne :) Hvis nogle skulle sidde med nogen gode tips til bryllup i udlandet eller på Bali så kommenter endelig :) 


God påske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar