søndag den 28. februar 2016

Fødselsdags ønsker


Lige som forrige år får i her et lille udsnit af min ønskeseddel til min fødselsdag, til inspiration for jer alle :) 

I år står der bl.a.: 
- Pernille Corydon rose guld smykker med perler: jeg synes de er så utroligt smukke i roseguld og jeg har kigget på dem meget længe. Jeg har også en stor passion for smykker og bliver aldrig træt af at ønske mig eller få smykker! Pernille Corydon smykkerne her over koster fra 350 kr 

- Celvin Klein undertøj: ja jeg synes Calvin Klein laver noget lækkert undertøj, og er vild med disse i serien Carousel til 349 kr for 3 par. 

- Kari Traa Butterfly T-Shirts og langærmede: Jeg elsker at løbe i Kari Traa Butterfly trøjer/t-shirts og de er mine favoritter og lige nu har jeg kun en af hver, altså en langærmet og en t-shirt, og derfor kunne jeg godt bruge nogle flere. T-shirten koster 300kr og den langærmede 400kr, men de er ofte på tilbud rundt omkring på nettet. 

- Kay Bojesens store sangfugl Alfred: jeg er vild med træfigurer og jeg har Kay Bojesens turtelduer men er altså blevet vild med denne kæmpe sangfugl Alfred i træ. Alfred koster 750kr. 

Håber i nyder søndagen! Her er det solskin og helt forårsagtig, hvilet gør en glad i låget og dagen bliver så meget bedre <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar