tirsdag den 15. september 2015

Hæklet hue med snoninger







Jeg har i et stykke tid hæklet på denne hue :) 
Så nu er jeg klar til efterår og vinter uden at fryse om ørene. Huen er hæklet af rester fra mit tørklæde. Jeg har brugt ca 2 nøgler Drops Baby Alpaca Silk og nål 4 mm. 
Huen er meget enkel at hækle og det går rimelig stærkt med at hækle den. 
Jeg mangler bare at sætte en pels pompon på... måske en hvid? 
Jeg har brugt denne opskrift til huen og de ændringer som Yarnfreak har lavet i starten og slutningen af huen. 
Jeg synes den er blevet rigtig fin og hvis man ikke er så vild med at den hænger lidt så kan man bare lave den lidt kortere :) 


2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså flot! Den ser næsten ud som om, at den er strikket.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Ja den ser nemlig strikket ud og synes der er lidt fedt, at man kan hækle ting, som ser strikket ud :)

      Slet