søndag den 14. juni 2015

En effektiv weekend :)

Så er der gået endnu en uge! Jeg var rigtig effektiv i går, hvor jeg var ude at løbe, handlede ind, vaskede op, bagte boller, vaskede tøj, lagde tøj sammen og lavede aftensmad!


I dag søndag har det bare stået på afslapning. Jeg har lavet granola, så er der lidt til min skyr om morgenen og det smager rigtig godt! (opskriften kommer på bloggen i morgen).




Jeg har været ude at gå og cykle en tur ned til kridtgraven, hvor der er så flot og hyggeligt nede og det mest eksotiske tyrkis blå vand og en masse søde ænder. 



Jeg har også hæklet på mit Hoooked projekt, som lige straks er færdigt og så får i lov til at se, hvordan det er endt ud :) 



Så alt i alt en dejlig og hyggelig weekend, inden det i næste uge står på koloni onsdag - fredag med børnehaven, så er nok bombet næste weekend når jeg kommer hjem. Men det skal nok blive nogle hyggelige dage sammen med børnene :) 

God aften til jer alle :) 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar