mandag den 11. maj 2015

Tilbage på bloggen :)

 
 

 
 

Det er længe siden at der sidst har været et indlæg her på bloggen, så nu får i lidt billeder af hvad jeg har rendt rundt og lavet ud over at være på arbejde. Der har været lidt travlt på arbejdet og jeg har været med på et par hyggelige ture, hvor jeg har haft lidt overarbejde, men det er jo altid sjovt at være med de dejlige børn på tur, men træt det bliver man :)

Kæresten og jeg har haft 6 års dag forrige weekend (3 maj),  hvor vi lørdag spiste brunch, gik en dejlig aftentur med den smukkeste solnedgang og fik frugt og chokolade til dessert :) Søndag sov vi længe og bare hyggede hjemme, hvor jeg fik en smuk Sif Jakobs ring, vi fik lækker aftensmad - bagt lakseside og så serie på Netflex! Sådan en dejlig og hyggelig weekend, trængte rigtig meget til en weekend hvor jeg intet skulle og bare kunne slappe af med kæresten!!!

Jeg har jo fortalt her at jeg har tilmeldt mig Årstiderne og får en grøntsagskasse om ugen! Nu har jeg 
fået min første grøntsagskasse med lækre grøntsager, som næsten alle er brugt.  
Denne weekend har jeg brugt på at rydde lidt op og vaske tøj, samt lave noget jeg aldrig har prøvet før, nemlig blomkålsris!! Der var et fint blomkål med i min grøntsagskasse og jeg er ikke så vild med alm kogt blomkål, så skulle jobfinde på noget ander at lave. Det smagte forøvrigt vildt godt og opskriften skal nok komme på bloggen! 
 
Hæklingen har ligget stille nogle uger nu, så det skal jeg se, om jeg ikke får tid til den kommende weekend, da det jo er hele 4 dage jeg har fri :) 
Der ud over skal jeg til middag hos min søde veninde Annika (som har bloggen Ønskelivet), hvilket jeg glæder mig vildt til! Det er i øvrigt også hende, som jeg meget snart (d. 31/5)  skal løbe sammen med på 5 km ruten til Feminas Kvindeløb!! Pyh, jeg synes godt nok, at jeg sagtens kunne have brugt lidt ekstra tid til at træne i inden løbet, men sjovt skal det nok blive ligemeget hvor dårlig jeg er og gennemføre skal jeg nok! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar