lørdag den 4. april 2015

Løbesko


I dag har jeg været inde i Løbekompagniet og bruge nogle af de penge, som jeg fik i fødselsdagsgave. Jeg havde godtnok løbesko men det var bare nogle som jeg havde købt uden at vide om de passede til min løbestil! Det fik jeg så også testet i dag. Både de gamle og de 3 par som jeg prøvede i butikken var jeg lige en tur på løbebåndet i og blev filmet! 
De løbesko jeg havde var til neutral løbestil og jeg har en overpronation løbestil så det kan godt være grunden til at jeg får ondt i mit skindeben når jeg løber. Men nu har jeg fået et par fine Brooks Ravenna 6 løbesko som passer til min løbestil og der var super god vejledning i butikken og medarbejdere, som vidste hvad de talte om, så næste gang jeg skal have løbesko, vil jeg helt klart gå der ind igen! 
Nu glæder jeg mig til at komme ud og løbe i de nye sko!! 

God Påske :) 

3 kommentarer:

  1. Der får du gå et par rigtig gode løbesko... Har løbet i rigtig mange år, som konkurence løber og nu som motionist og jeg læber kun i Brooks... Jeg pronerer også og har haft overbelastet akilessene samt meget svær betændelse i skinnebenene så, pas på og god vind med dit løb..

    SvarSlet
  2. Hov skulle stå der får du dig et par rigtig gode løbesko..👟👟👟👟👟

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det var dejligt at høre, de er også skønne at have på :) Tusind tak, håber på at kunne løbe 5 km i starten af juni. Har du et godt fif til at undgå skinnebensbetændelse så? Er det bare at tage det med ro? :)

      Slet