onsdag den 4. februar 2015

Tilvænning

En tidlig morgen på vej på job.
Ih det er ved at være længe siden, at der har været et indlæg på bloggen. Jeg har været syg i en uges tid og så har jeg jo fået job (et fuldtidsvikariat i en daginstitution), og jeg skal rigtig tidligt op hver dag (ca kl 5-6) og er de fleste dage først hjemme mellem 16-18, så der har ikke været så meget energi til at lave kreative ting når jeg kom hjem. Jeg skal vist lige vænne mig til at skulle så tidligt op igen og komme sent hjem. Jeg har dog fået hæklet en smule på mit tæppe og er nu i gang med den aller sidste stribe og farve. I skal nok få nogle bedre billeder når jeg er hjemme en dag hvor det er lyst :) 



 Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar