mandag den 16. februar 2015

5 km


http://www.femina.dk/sundhed/kvindeloeb
En veninde spurgte mig her for nyligt om jeg ville være med til at løbe 5 km til Feminas Kvindeløb i år (man kan melde sig til her). Det er jeg så kommet til at sige ja til, så nu står den på træning selvom det først er til maj. Jeg har fundet en træningsplan over 16 uger på endomondo så jeg kan træne op til at kunne løbe 5 km. Programmet starter heldigvis med kun 3 km og så interval løb. Jeg har været ude at løbe en 3 gange nu da jeg har sat den til at skulle løbe 3 gange om ugen for at kunne nå at træne op inden slutningen af maj. Jeg synes faktisk det er gået fint, og har været ude og købe løbe- vanter og pandebånd da det ellers var alt for koldt. 
Så i dag står den på en løbetur igen. 
Glæder mig til at finde ud af om jeg kan/når at træne mig op til de 5 km! 






 Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar