lørdag den 3. januar 2015

En meget pink opgave



Et andet hemmeligt og meget pink projekt var denne hue. Jeg fik af min kærestes lillebror en stor pose med akrylgarn. Han havde sagt, at han godt kunne tænke sig en hue i det pink garn. Jeg har så hæklet en del på denne for at nå at få den færdig inden jul. Derfor har jeg også holdt en pause på en måneds tid fra mit tæppe for at nå at få de 2 hemmelige projekter færdige (det andet hemmelige projekt var min hæklede hest. Se her). 

Det er en hue som er lidt lang i det og hænger, men man kan også bukke den op hvis den ikke skal hænge så meget. Den er hæklet på nål 3,5 i akrylgarn i bagerste maskeled efter opskrift fra Lutter Idyl

Jeg havde pakket huen ind i en lille kasse, som han fik til jul, og han blev vist glad for den, hvertfald hvad jeg har hørt indtil videre :) 


Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Dejlig kreativ blog du har :-)
    Og en flot farve, godt han har sagt han vil gå med den :-) Huen på for ham :-)

    Sidder her og samler lidt inspiration blandt kreative bloggere.
    Har nemlig selv lagt en håndarbejds giveaway op på min blog.
    Velkommen forbi og en god weekend.
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Maria :) Ja, han blev spurgt en del gange om han nu mente den pink.

      Slet