torsdag den 15. januar 2015

En lille Update

Det er lidt tid siden der sidst har været et indlæg på bloggen.
I sidste uge skulle min kæreste færdiggøre sin bachelor opgave, som skulle afleveres i mandags, så jeg har hjulpet med at rette lidt hist og her. Der ud over var jeg i torsdags og fredags vikar i den institution, hvor jeg var i virksomhedspraktik. Det var hyggeligt at se dem alle igen. I mandags var jeg så ude i en institution, som havde et fuldtidsvikariat på minimum 2 mdr. Og jeg var så heldig at få vikariatet og starter allerede på mandag!! 
Siden tirsdag har jeg været syg, så der er ikke rigtig sket så meget :/ Jeg hæklede en smule i går men det er ikke helt så sjovt når næsen løber og man hoster :( Nu håber jeg så bare, at jeg snart er rask igen!

Men i kan da lige se lidt af det, som har været på Instagram. 





Jeg har fået afprøvet mine 2 nye Essie neglelakker som jeg tidligere har vist frem her på bloggen! På det øverste billede er det "jiggle hi jiggle low" og på det nederste er det "sand tropez" med "summit of style" oven på. Jeg er ville med dem begge og vild med kombinationen af de to lakker på nederste billede!



En ny farve er påbegyndt på tæppet! Det er den anden sidste farve og så er tæppet færdigt!! Nå ja... så skal der self også hækles en kant på det. 



I søndags lavede jeg brunch, super lækkert. Det var bl.a. skyr med min hjemmelavede citronsirup, Isis müsli og granatæble. Det var super lækkert!!
 
 
 Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar