torsdag den 25. december 2014

Et hemmeligt projekt



Jeg har det sidste stykke tid hæklet på et par hemmelige projekter. Det har været til julegaver og derfor har jeg ikke vist noget om dem her. Dem der har fulgt med på Instsgram, har måske set begge ting, både under vejs i processen og af det færdige resultat. Her får i lov til at se det ene projekt. 

Jeg har til min søster hæklet en lille hest, som hun fik i julegave i går. Det er en lille Haflinger hest, da min søster selv har haft en Haflinger som hed Picasso. En Haflinger er en rigtig flot hest, som er lysebrun og med hvid manke/man og hale. Han er hæklet i bomuldsgarn og i bagerste maskeled. Opskriften er en engelsk opskrift som jeg har købt Etsy. 

Selvom hun er 23 år blev hun rigtig glad for hesten, og så blev jeg selvfølgelig glad, for der er ikke noget bedre end at give en gave specielt lavet til en person og de så er helt vilde med den.  

Håber også at jeres hæklede/ hjemmelavede projekter bragte glæde :) 

Picasso

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. He sikke en fin lille hedt😊 hvad er mål? Jeg har nemlig lovet en løber at hækle en lille heste medalje til alle løbere, når han fik sit hus solgt. Det er så sket idag og jeg forsøger at finde en opskrift mvh Bente

    SvarSlet