tirsdag den 30. december 2014

Året 2014


Så er året 2014 snart ved at være slut og jeg vil lige lave et lille tilbageblik på noget af det der har været på bloggen i løbet af året. Både hvad angår det kreative og det personlige. Hvis vi starter med de store ting på bloggen så vil jeg til fremhæve: 
1: Jeg lærte at hakke i starten af året, hvilket jeg jo blev helt vild med :) 
2: Bloggen blev 1 år!! Tiden er bare fløjet afsted så glæder mig til flere år i blogverdenen.
3: Jeg fik købt garn og begyndt på mit store uldtæppe, som jeg har snakket/skrevet om længe. 
4: Bloggen kom på Instagram, hvor der lidt oftere bliver lagt et her og nu billede ud, og lidt mere personlige billeder end på bloggen. 
5: Jeg lavede min første DIY video på Youtube 
6: Jeg fik endelig hæklet denne lille hest til min søster.


Og så et tilbageblik på de lidt mere personlige indlæg og på højdepunkterne der: 
1: Jeg blev færdiguddannet som pædagog! Helt fantastisk dejligt, nu mangler jobbet så bare, men hvem ved, måske 2015 bringer det? 
2: Jeg fik mit første 12 tal nogensinde, til pædagogik eksamen. Jeg havde aldrig drømt om at skulle få et 12 tal! :) 
3: Vi har haft utrolig mange chilier og tomater på altanen i år, som har givet godt, så fryseren er fyldt med chili.
4: Har nydt sommeren og at jeg var færdiguddannet. 
5: Jeg var for første gang på Voergaard Slot til middelalderdage
6: Og sidst men ikke mindst fik jeg endelig et årskort til Zoo efter i 6 år at have boet kun 1 km der fra. 

Så alt i alt har det været et skønt år og jeg håber at år 2015 bliver lige så dejligt! 

Håber i får et fantastisk nytår!! 

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar