lørdag den 8. november 2014

Længe ventet

 
 
 
 
Endelig kunne jeg smutte ned til posthuset og hente min længe ventede lille vase!
Det er, hvis nogen skulle være i tvivl, (hvilket jeg ikke tror) Kählers lille jubilæumsvase.
Jeg synes den er lige så smuk, som den store og det er et rigtig flot par at have stående synes jeg!
Jeg er virkelig glad for dem begge og nyder at de står og pynter i stuen:)
 
God weekend til alle i dejlige følgere!!
 

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Den er bare så sød og flot din vase :-) Tillykke med den.

    Jeg har ønsket mig den i julegave til mit nye hjem.
    Fik mine venner af blåt blod eventyrligt gift på Hawaii, hvis du vil se:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/11/eksotisk-eventyrligt-bryllup.html

    Søndags hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja er super glad for den og glad for at jeg havde forudbestilt den, så jeg ikke skulle ud og stå i kø ligesom med den store :)

      Slet