mandag den 3. november 2014

Forkælelse til alle læsere - få % hos Garn10

Garn til mit tæppe. Der er dog kommet 5-6 nøgler til siden :)
 
http://www.garn10.dk/index.php/da/
http://www.garn10.dk/index.php/da/


Jeg har lyst til at forkæle alle mine dejlige læsere lidt! 
Alt det lækre garn jeg har købt til det tæppe, jeg er i gang med at hækle, er købt hos webshoppen Garn10. Jeg har været virkelig glad for at der er fri fragt og for en rigtig fin og hurtig levering! Der er det skønneste garn, så smut forbi Gran10 og kig jer lidt omkring. Der er helt sikkert en masse lækkert garn, som venter på at komme hjem til jer og blive brugt til et smukt projekt!
 
Derfor har Helle fra Garn10 været så sød at lave en rabatkode, som alle i dejlige læsere kan benytte resten af 2014! På alle ordre over 300 kr får i 10 % resten af året og self fri fragt!!
For at få denne rabatkode offentliggjort skal i hjælpe lidt til, vi skal nemlig have bloggen her op og runde de 310 følgere (eller der over) på Bloglovin :) Desto før vi når det runde tal jo længere tid har vi til at bruge rabatkoden i! Så sæt i gang :)

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar