fredag den 17. oktober 2014

Smukke efterårsblade


Et smukt lamineret efterårsblad.
 
Det er efterår og efterårsferie og det er nu bladene har en masse smukke farver. Jeg har været ude at samle lidt i de fineste farver. Dem har jeg lavet lidt sjov ud af, da jeg gerne vil beholde de smukke efterårsfarver længst muligt.  


 
Jeg samlede blade og lod dem tørre i et døgn, da det regnede, da jeg samlede dem. Derefter har jeg lamineret dem, så nu kan de bruges til alle mulige sjove ting.
 De kunne f.eks. pynte på en pakke, klistre dem op på vinduet eller vægen i børneværelset, eller man kunne sætte dem sammen til en lang lodret eller vandret guirlande og hænge dem op i vinduet, kun fantasien sætter grænser.
Jeg ved faktisk ikke, hvor længe de holder sådan her, da det er første gang jeg prøver det, men de holder helt sikkert længere end hvis det bare var friske blade, som ikke var gjort noget ved. 
Jeg synes at det er sjovt og en fin måde, at bevare nogle af de smukke efterårsfarver og en fin måde at få efteråret med ind, ud over kastanjedyrene self.  
Det er bare om at komme ud og samle blade mens de stadig har nogle af de fine farver :)
 
 

Alle bladene er klippet ud efter de er lamineret.
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Hej Maria :)

    Ja jeg synes også at de havde rigtig flotte farver lige nu, så jeg kunne jo ikke lade være med at samle dem op :) Jeg har også før lavet bladkrase som også er rigtig fine og hyggelige! Jeg var lige et smut fordi din blog, virkelig fine negle du har lavet :)

    God weekend
    Hilsen Mette

    SvarSlet