torsdag den 2. oktober 2014

En god hår-dag



I dag blev der brugt lidt tid på håret. Oftest ryger det bare op i en hestehale eller en helt alm fletning, som ikke tager mange minutter at lave. Men indimellem kan jeg godt få lyst til at gøre lidt ud af det i stedet for det sædvanlige lidt kedelige hverdags look.
Men så er det, at håret godt kan drille lidt og ikke vil det, som jeg vil. Så opgiver jeg og det ender alligevel med hestehalen.
 I dag var der ikke noget som drillede og det kom til at se ud og sidde som jeg ville, så det må jo være en god hårdag. Jeg har lavet en omvendt fransk fletning (som ligger uden på håret). Den er flettet fra venstre side over øret og så helt ned i højre side.
 Jeg er ret vild med den omvendte franske fletning, da den jo ligesom popper ud og er lidt anderledes end den almindelige franske og engelske fletninger :) 

Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar