fredag den 15. august 2014

Øvelse gør mester... Håber jeg


Jeg kan godt strikke. Hvertfald ret og vrang, men det der med strømperne har jeg aldrig lige fundet ud af. Jeg vil gerne lære det og har derfor i løbet af sommeren slået masker op til strømper flere gange, men allerede i første omgang er der gået galt. I dag prøvede jeg så igen, og JUBII jeg kom længere end første omgang. Det går meget meget langsomt og med tungen lige i munden og jeg synes stadig at de 3 andre pinde, jeg ikke bruger er i vejen, men al begyndelse er vel svær. Det er godtnok en meget lille strømpe, nærmere en baby strømpe, men det er en begyndelse. Fordelen ved at den er så lille er at jeg kan se at det går frem af og jeg kan øve mig på teknikken inden jeg kaster mig ud i en sok der passer mig selv ;) 
 
  
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar