onsdag den 6. august 2014

Spændende farver




Endnu et stykke blev færdigt til en pude. Dette er hakket i bomuld og som i kan se så ruller det slet ikke så meget som det jeg tidligere har hakket i uld har gjort. Det er også rigtig blødt, dog tager det lidt længere tid at hakke, da garnet er tyndere og man skal være meget omhyggelig med at få alle tråde i garnet med. Nu skal symaskinen, og strygejernet vist også snart frem for er efterhånden ved at have færdig hakkede stykker til at ligge til 4 puder. 
Som i kan se på det øverste billede så er der allerede købt uld ind til den næste pude, i nogle rigtig flotte og spændende farver. 
Som i nok har fundet ud af er jeg blevet rigtig glad for at hakke og jeg synes bestemt at alle dem der ikke har prøvet det endnu, skulle prøve, for man bliver bidt af det :) 
 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Skønne farvekombinationer. Har faktisk også netop været ved at overveje at afprøve teknikken....skal bare lige have fat i en hæklenål til det...og færdiggjort nogle igangværende projekter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes det er nogle super lækre farver, lidt efterårsagtige, men så lige en sart lyserød for det ikke skal blive for mørkt :) Det er jo lige det, man kan hurtigt få gang i en masse projekter :)

      Slet