tirsdag den 12. august 2014

En dag ved symaskinen






Jeg har haft gang i symaskinen i går og færdiggjort 2 puder :) Den øverste er den jeg fik garn til for lidt over en uge siden. Det er et forsøg på at vælge andre farver end dem jeg altid vælger og jeg synes faktisk at den blev fin selvom det ikke lige er nogle farver jeg plejer at vælger. 

Den anden pude er mit hakkeforsøg med bomuld og i mine ynglingsfarver!! 
Den er blevet SÅ fin og lækker blød. Den var bare ikke helt så nem at sy sammen som dem i uld, da den ikke kunne give sig/strækkes så meget men den skal nok blive et hit i sofaen. Min kæreste er ikke så vild med uld, så måtte jo lave en pude han kunne bruge også :) Jeg har jo selvfølgelig også brugt mine nye navnebånd på puderne. Helt lette at sy på synes jeg ikke de er, men fint er der når de er kommet på. Nu har jeg bare 2 hakkede stykker til at ligge til yderligere 2 puder, så er der til endnu det meste af en dag i selskab med symaskinen, men det gemmer jeg lige lidt.

Så har jeg været så heldig at få en fin buket roser af min kæreste <3 De er så flotte og man bliver helt glad af at se på de skønne blomster, så derfor skulle i selfølgelig også have et billede af dem :) 








God dag!! 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar