tirsdag den 29. juli 2014

Hakke forsøg med bomuld


 

Jeg er ved at have hakket 5 puder nu og er nu begyndt på en 6. Alle de foregående puder har været hakket med Tusindfryds hverdagsuld med nål 5,5. Men denne her er lidt anderledes. Den bliver nemlig i bomuld på nål 4,5. De gange jeg har hakket i uld har det rullet rigtig meget men jeg synes faktisk ikke at det ruller helt så meget når jeg hakker i bomuld. Så måske er uld eller fibrene i det mere "levende" end bomuld :) 
(På det nederste billede er det hakket i uld) 



Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Det er altid godt med lidt garnerfaringer ift det at hakke, når man som mig endnu ikke har prøvet det, men rigtig gerne vil prøve det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også altid sjovt at prøve med nye materialer :) Men glæd dig til at hakke, jeg synes det er sjovt og man får så fine resultater :)

      Slet