torsdag den 26. juni 2014

Bevis, grønne planter og hækling :)


I tirsdags var jeg til dimission og fik mit bevis på uddannelsen :) Det blev efterfølgende fejret til dimissionsfest! Det er nu lidt underligt at være færdig men nu vil jeg nyde det og nyde at have tid til at lave de ting jeg gerne vil. Kæresten har også fået sommerferie så self. skal vi også nyde sommeren med masser af gril og hygge på den efterhånden meget frodige altan (med tomatplanter, krydderurter og masser af chiliplanter. Det er lidt svært at se på billedet pga. lyset, men håber i kan skimte det) :)




Jeg er lige begyndt på at hakke en pude mere. Min farmor var jo så glad for de to hakkede puder hun fik til sin fødselsdag, at hun spurgte om jeg ikke ville lave en mere. Den er jeg nu gået i gang med. Der ud over bliver der indimellem hæklet en lap til mit projekt Rosie Posie granny Square tæppe :) 



Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar