søndag den 13. april 2014

Eksamen og påske


Nå i skal da også lige have lov til at høre hvordan min eksamen gik i fredags. Den er blev heldigvis bestået og med et 4 tal :) Så det er rigtig dejligt og nu er der så påskeferie!! :) 
Jeg skal i sommerhus et eller ander sted uden net og stort set ingen signal til telefonen, så nu må jeg se hvad jeg så kan finde på at lave helt indtil fredag! Så nu ved i hvorfår der ingen nye opdateringer kommer eller svar på spørgsmål før efter fredag :)
God Påske!!! 

Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din eksamen og god påske :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med eksamen, og sikke nogle fine påskeæg du har hæklet der :) Nu når du intet internet har, så er det forhåbentlig rig mulighed for at være kreativ :) God påske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Ja der var masser af tid til hækletøjet :) God Påske :)

      Slet