torsdag den 6. februar 2014

Projekt lune øre - prikken over i'et






 Så blev min rib hue endelig færdig! Jeg er SUPER glad for resultatet :) Den er hæklet efter en opskrift hos Lutter Idyl.
Jeg har brugt noget rigtig lækkert alpaca silk garn, 2 nøgler á 50 g, med 60% alpaca, 30% merino uld og 10% silke og hæklet på nål 3. Alpaca garn er noget virkelig varmt garn da fibrene er hule og derfor isolere bedre end alm uldgarn, så det er virkelig godt at bruge til huer og alt der bare skal være dejlig lunt. Jeg synes at pels pom pom'en giver prikken over i'et så huen ser feminin, fin og færdig ud :) Jeg er sikker på at jeg nok skal få brugt huen flittigt, både resten af denne vinteren og de næste vintre med :)



Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar