lørdag den 22. februar 2014

Nybagte boller og tunesisk hækling


Det er en rigtig hygge lørdag, solen skinner og man kommer helt i forårshumør :) Jeg har lige bagt boller, som jeg tror jeg vil nyde med en lækker smoothie :) 

I går aftes blev jeg færdig med mit pudebetræk i tunesisk hækling. Jeg synes selv at det er blevet rigtig godt, både farvesammensætningen og overgangene ved farveskifte. Det "ruller" stadig en del, det er også derfor jeg må sætte noget på for at holde det udstrakt. Men nu skal det lige stryges med et vådt hårdt opvredet viskestykke over, så skulle det gerne blive fint og glat og holde op med at rulle :) Så skal jeg have købt et mørkt gråt stykke stof til bagsiden af puden og have købt en monteringdpude og så skal jeg bare lige se, om jeg kan finde ud af at sy det hele sammen. Det med at sy på maskine er ikke det jeg har gjort mest i, så det bliver spændende, ellers må jeg søge assistance hos min mor 😄





Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar