tirsdag den 18. februar 2014

Lyserødt på en gråvejrsdag




Fine lyserøde tulipaner og en lækker lyserød smoothie :) Lidt forår på sådan en grå tirsdag :) 

Vi arbejder hjemme i studiegruppen i dag med vores pædagogik opgave, det betyder en masse læsning af teori. Men det betyder også tid til en lækker morgenmad med smoothie så man går en masse energi til læsningen. 
Min smoothie er lavet af: 

Næsten 1 hel banan
1 ring ananas
1 håndfuld blåbær
Ca 10 - 15 jordbær
1 dl mælk
1-2 dl A38
Ca 1 spsk jordbærsirup 

Jeg har ikke målt op da jeg lavede min smoothie, den er lavet lidt på slum og der er til 2 personer ;) 



Og morgenmaden til var scramble eggs, ristet rugbrød, ristet toastbrød med ost og en stegt tomat :) 

God dag til jer alle :) 


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar