torsdag den 9. januar 2014

Vaffeltæppe

Her er så mit vaffel(katte)tæppe som endelig er blevet, næsten, færdigt (i går aftes). Grunden til jeg siger næsten er fordi jeg overvejer at hækle en kant rundt. 
I skal nok få nogle bedre billeder af det her i weekenden, men der har været for mørkt til at tage billeder af det da jeg kom hjem i dag og det er det desværre også i morgen, da jeg igen i morgen har lukkevagt i vuggestuen.
Tæppet måler ca. 60 x 60 cm. Da jeg skulle i gang med tæppet fulgte jeg en rigtig fine vejledning på bloggen Filihunkat til at komme i gang med. Tæppet bliver rigtig dejlig tæt og tykt når man hækler i vaffelmønster og dermed også dejlig varmt (hvis man planlægger at lave et stort tæppe). Jeg har hæklet mit lille tæppe i bomuld, men hvis man skulle hækle et større tror jeg det ville blive ret tungt da det jo er et meget tæt og tykt mønster. 


 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar