tirsdag den 28. januar 2014

Projekt varme øre og tunesisk hækling


I dag har jeg været inde og købe ind til en rigtig lækker hue jeg skal i gang med. Garnet er Alpaca Silk som er virkelig lækkert og blødt. Det var virkelig svært at vælge farve på huen, for jeg er måde helt vild med mint og grå, men jeg faldt altså for denne lyng eller gammel rosa farve. 
Jeg også købt en pels pompom til toppen så jeg tror den bliver virkelig flot :) Huen er en jeg har set hos Lutter Idyl , hvor der også er en opskrift på den. Glæder mig til at få en lun hue, hvor der ikke blæser igennem når man cykler :) 


Jeg har de sidste dage fået hæklet lidt på mit pudebetræk i tunesisk hækling. Jeg er blevet lidt vild med den metode, da det går hurtigt og jeg er vild med at man kan "blande" farverne. Jeg synes det er spændende at se, hvordan det kommer til at se ud når jeg blander farverne, så det kommer til at se meleret ud. Indtil videre ser det sådan ud: 




Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar