torsdag den 26. december 2013

Mine julegaver ❤️




Her er så alle mine julegaver :) 
Jeg har fået: 
-En Stine A feather ring i guld som passer på en prik og som jeg er helt vild med!!
-Georg Jensen Vivianna bestik
-En Kähler Botanica mini vase
- Fifty Shades trilogien 
- Eva Trio Amfio stel, 3 krus og 4 tallerkener. Det er så en af de eneste ting jeg skal have byttet, da jeg kun manglede 2 tallerkener men fik 4, men så kan jeg bytte dem til de 2 sidste krus jeg mangler ;) 
- Eva trio piskeris
- Mette Blomsterberg kugleske (glæder mig vildt til at skulle lave agurke, advokado eller vandmelons kugler til salaten) 
- Biotherm deo
- Biotherm Eau De Toilette
- Penge

Det var nogle super dejlige og lækre gaver og jeg er rigtig glad for dem alle :) Håber i også har fået det i ønskede jer eller noget som var lige så lækkert ;) 




Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar