søndag den 15. december 2013

Juletræet med sin pynt :)


Ja så blev det 3. søndag i advent og julen nærmer sig. Jeg er heldigvis færdig med at købe alle julegaver og sidste søndag fik vi købt juletræ. 
Juletræet kom ind i går og blev pyntet. Så kan vi lige nå at se på det i en uges tid inden jul :) 
Jeg er helt vild med julekugler og sidste år i Berlin købte jeg 2 rigtig flotte slags. De kommer bare ikke på træet endnu, før vi har mere plads og der ikke er nogen risiko for at kattene vælter juletræet :/ (har de gjort før). Derfor er det nogle plastic kugler vi har på træet, de ser nu også fine ud, selvfølgelig ikke så smukke som glaskuglerne, men alligevel er de nu fine nok :) 


Julekugler fra Julemarked i Berlin.
 
Men ellers behøver julepynt til træet ikke være dyrt. Man kan sagtens lave noget flot og billigt julepynt selv. Jeg har for nogle år siden været i gang med at folde en masse stjerner af det brede gavebånd. Man kan ko vælge det gavebånd som man synes er rigtig flot, guld, sølv eller med glimmer og så i hang med at lave stjerner. De er rigtig fine at hænge på juletræet og kommer hvert år på vores :) 


Man kan også købe noget stof og så sy nogle rigtig fine hjerter af det. Her er et par stofhjerter som jeg har fået af min mor, som hun har lavet. De kommer også på juletræet hvert år og jeg synes at de er rigtig søde :)
 
 
Sådan kom det færdige resultat til at se ud :) Det er så hyggeligt med juletræ synes jeg. 

God 3. søndag i advent :) 
 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar