onsdag den 6. november 2013

Test: iPhone cover


Jeg har været så heldig, at få lov til at teste et iPhone cover fra webshoppen Motil.
Motil er en webshop, hvor de har valgt kun at have tilbehør til iPhones i deres sortiment. Deres ønske med webshoppen er at tilbyde mobiltilbehør til fornuftige priser, med god service og med fokus på kvalitet. De tilbyder endda 30 dages returret og levering til kun 19 kr., hvilket jeg synes er en rigtig fin service. 



Det cover jeg har testet, er et hvidt hardcase cover til min iPhone 5 (det kan i finde her). Jeg har nu haft coveret på i 5 dage. Coveret er blankt og flot og enkelt at se på. Coveret er nemt at få af og på telefonen i forholdt til andre hardcase covers jeg har prøvet. Coveret er rart at have i hånden og der er ingen skarpe kanter. Det sidder også godt fast på telefonen, så hvis den skulle ryge på gulvet falder det ikke af. 
Min telefon er røget på gulvet en enkelt gang, mens jeg har haft coveret på og min telefon har det fint og coveret også, så det virker som det skal :) Coveret lever fuldt ud op til mine forventninger om udsenet (sammenlignet med billederne på webshoppen) og kvaliteten.

Jeg har kun oplevet venlig og god service hos Motil, og jeg er meget tilfreds med mit cover. Jeg har kigget lidt rundt på deres shop og der er rigtig mange gode ting til overkommeligt priser. Så hvis du mangler et cover eller andet tilbehør til din iPhone så kig forbi Motils webshop: http://www.motil.dk
 


 
Sponsoreret indlæg

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar