søndag den 24. november 2013

Opskrifter

 
 
Så har jeg fået lidt hjælp af min dejlige kæreste så opskrifterne på bloggen nu alle at finde under fanen - opskrifter, øverst på siden. Nu er det nemt at finde den opskrift man skal bruge, efter siden er blevet opdateret med de "nye" opskrifter.
 
Jeg har også været ved at hækle lidt her i weekenden og er næsten færdig med "tingen". Men det får i ikke at se endnu, da det er til en som jeg ved følger min blog, men om nogle dage skal jeg nok afsløre hvad det er og hvordan det ser ud :)
 
 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ser fint og nemt og overskueligt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :) Er også selv rigtig glad for hvordan det ser ud, og der kom da lige dobbelt så mange opskrifter ind efter siden blev opdateret. Burde jeg få gjort noget oftere ;)

      Slet