onsdag den 27. november 2013

Mine tattoos





Som jeg vist har skrevet tidligere har jeg et par tatoveringer. Det er ikke nogen jeg normalt går rundt og viser frem. Self. kan man se den på foden om sommeren, ellers ikke. Men jeg har før omtalt at jeg har nogen og nu synes jeg at i skal se dem, og er spændt på at høre, hvad i synes om dem?
Den første fik jeg lavet for omkring 4 år siden, det er en sommerfugl, som sidder i siden nederst på ryggen. Jeg synes den er super flot og jeg elsker den virkelig!
Den anden jeg har, fik jeg for 3 år siden. Det er 3 blomster og nogle blade på foden og ankelen. Det gjorde rigtig ondt at få den lavet i forholdt til den første jeg fik, men trods smerte er jeg også glad for denne tatovering! Mine tatoveringer er alle i sort og grå farver da jeg godt kan li at de er ensfarvede og i samme farve og enkel i farven.
Jeg går og overvejer at få lavet en til, som skal være på min højre arm og så skal der være en eller to små blomster, måske en lille sommerfugl og så mit efternavn. Det skal ikke være en stor tatovering, men bare en lille fin en.
Min søster har et citat af Walt Disney "If you can dream it, you can do it." og et par stjerner tatoveret på sin højre underarm. Jeg synes at tekst er rigtig flot at få tatoveret og jeg kan rigtig godt li det citat, som min far har tatoveret på venstre underarmen. Det samme citat kunne jeg godt tænke mig at få lavet i nakken eller på skulderen. Her er citatet:

Min fars tattoo: Dream as if you´ll live forever,
live as if you´ll die today.
Hvad synes i om tatoveringer og har i nogen selv?


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Dine tatoveringer er flotte Mette :) især kan jeg lide din sommerfugl, kan bedst lide når de er sort/hvide jeg syntes ikke om tatoveringer som er farvet. Har ikke selv nogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tinna :) Ja jeg synes også bedst om sorte tatoveringer :)

      Slet