tirsdag den 26. november 2013

Julestemning

 
Julestemningen sniger sig ind her i den bette lejlighed. Jeg har fået hængt mine lyskugler op i vinduet. Jeg synes at de er så flotte og hyggelige og jeg kan næsten ikke undvære dem når de engang skal til at ned igen. Jeg har også fået sat gran i altankasserne. Her hvor jeg bor skal der være gran i altankasserne senest 1. søndag i advent. Vi kommer jo først hjem den 1. så jeg satte det i, i søndags da spejderne havde været her med granbundterne. Lyskæden satte jeg på i går da jeg kom hjem fra arbejde. Og undskyld det dårlige billede af lyskæden udendørs, men mit kamera er ikke særlig godt til at tage billeder i mørke. Men man kan da fornemme hvordan det ser ud.
I dag har jeg fået vasket en masse tøj så det er klart til Berlin turen.
Jeg har også fået lavet adventskransen så den er klar til at få tændt sit første lys når vi kommer hjem søndag :)
I morgen står den på at få vekslet penge, lagt tøj sammen, pakket og ryddet lidt op.
Torsdag morgen kl. 5 går turen til Berlin. Jeg vil se om jeg kan komme til at lave nogle opdateringer fra Berlin, hvis der er tid og net til det. Sidste år var der nemlig ikke noget net som virkede på hotellet, med mindre man satte sig ud på gangen, men i år skal vi bo på et andet hotel. Ellers så følg med på bloggens Facebook side, for der kommer der helt sikkert nogle opdateringer fra Berlin :)
 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar