søndag den 3. november 2013

Evighedsprojekt FÆRDIGT ❤


 

 
I dag er en fantastisk dag!!!
Kæresten og jeg har i dag været sammen i 4 1/2 år, tiden flyver af sted når man er i godt selskab ❤ Så resten af dagen i dag skal bare bruges på at hygge og måske se film under det nye tæppe?
JA... mit evighedsprojekt er helt færdigt, så der er et nyt dejligt tæppe i sofaen :)
Jeg startede på det næsten samtidig som jeg startede bloggen her, altså i februar. Så har jeg hæklet en masse ting indimellem, hvor tæppet her har stået lidt stanby.
Striberne skal jo vende på langs da det er det bredeste led, nok også derfor at hver stribe har taget SÅ lang tid at hækle. I går fik jeg lavet kanten færdig, som jeg faktisk synes blev rigtig flot og passer godt til tæppet og det var helt underligt at hækle den sidste stangmaske.
Jeg synes selv at det er blevet rigtig fint og er helt stolt over at jeg har færdiggjort så stort et projekt. Hvad skal jeg dog lave nu, hvor jeg ikke har det til at ligge, som jeg bare kan hækle på når jeg har lyst??
.  Det næste noget mindre projekt kommer nok til at stå på at hækle et tæppe til min ene kat som bare er helt vild med mit tæppe, og putter på det så snart han ser en mulighed for det.
 


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar