lørdag den 9. november 2013

Bloggens Facebook side


Som i sikkert ved har bloggen her en Facebook side.
Når jeg har travlt, som jeg har haft de sidste par uger, kommer der ikke så mange indlæg her på bloggen. Men så kommer der til gengæld nogle opdateringer på FB siden. Det er nemmere lige at nå hvis jeg har travlt eller bare ikke så meget at fortælle om, til et helt blogindlæg lige at lave en opdatering på bloggens FB side.
De opdateringer som kommer, ud over oplysning om de indlæg, som er på bloggen, er meget her og nu status opdateringer. Så selvom der måske er lidt stille på bloggen indimellem, er det ikke ensbetydende med at det også er det på Facebook. 
Så jeg synes selvfølgelig at i alle skulle ligge vejen forbi bloggens Facebook side og synes godt om den, så i ikke bliver snydt for alle de opdateringer som kommer det :) 



Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar