tirsdag den 22. oktober 2013

Mine striber skal være på langs

 
Jeg fik hæklet noget på mit tæppe i går og her får i lige en lille update på mit evighedsprojekt. Jeg har faktisk bestemt mig for at striberne skal være langs med tæppet og ikke som det traditionelle hen af i bredden. Jeg synes faktisk det er virkelig flot med de lange striber og så synes jeg faktisk at tæppet ville blive for bredt hvis striberne skulle være i bredden i stedet.
Det måler nemlig 170 og det synes jeg passer bedre til længden end bredden. Lige nu måler tæppet 170 x 103 cm. Jeg regner med at stoppe når det måler 170 x 130 - 140 og så skal der så laves en fin kant rundt om tæppet :) Så der er faktisk ikke langt igen. Hvis jeg skal lave sådan et tæppe mere så skal striberne være i bredden så i de ikke bliver ens, selvom farverne ville blive nogle andre :)
Jeg glæder mig rigtig meget til det færdige resultat!
 
 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar