onsdag den 2. oktober 2013

En færdig hæklet babypakke ❤

Sådan endte det med at se ud sammen og det blev til et helt baby sæt :)

Det er er hvad det blev til at hæklede ting til min venindes kommende baby :) Det blev til et babytæppe, en barnevognskæde, en rangle og en suttesnor. Pakken er blevet sendt, det blev den i mandags, men viser først indlægget og alle tingene samlet i dag da der er et par ting som skulle være en overraskelse. Min veninde havde spurgt om jeg ikke ville lave et babytæppe og lidt tid efter spurgte hun om jeg ikke også ville lave barnevognskæden, så det er de ting hun ved, at hun får :)
Suttesnoren og ranglen vidste hun ikke noget om og derfor kunne jeg først udgive indlægget efter at hun havde modtaget pakken, da hun indimellem følger lidt med på bloggen her :) Hun modtog pakken i går og ringede og var SÅ glad! Det er bare rigtig dejligt at lave og give noget som bringer glæde :) Jeg havde også gået og været lidt spændt på hvad hun synes om tingene, da hun kun har set billeder af tæppet og barnevognskæden, så jeg blev self. også rigtig glad for at hun kunne li det :D
Jeg synes at det er blevet nogle rigtig fine ting, som bettemanden forhåbentlig får en masser glæde af når han kommer til verdenen. Jeg glæder mig også helt vildt til at se ham når han er kommet til verdenen og til at se min veninde igen, da det er ved at være noget tid siden ❤ 



Så er pakken klar til at blive sendt :) Hvem ville ikke gerne
 modtage sådan en pakke??

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. 1000 tak :) Jeg er også selv ret glad for det jeg har fået lavet.

      Slet
  2. Du har fuldstændig ret, hvem vil ikke gerne modtage sådan en pakke. De er sådan nogle fine ting du har fået lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Majbrit :) Min veninde blev også virkelig glad for pakken og så kan man jo ikke andet selv end at blive glad :)

      Slet
  3. Hvor er det bare super flot ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er også selv blevet ret glad for sættet :)

      Slet
  4. så fint :)
    hvor mange nøgler garn brugte du af hver farve :)
    og hvor meget til samlingen og kanten :)
    ??
    på forhånd tak !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte 4 nøgler af hver farve :) til tæppet brugte jeg vist 2 af hver farve, måske 3 af den hvide. Og brugte under 1 nøgle af farverne til barnevognskæde, rangle og suttesnor :)

      Slet