søndag den 29. september 2013

Tid til evighedsprojekt



Vejret indbyder til hygge og jeg er begyndt at hækle lidt på mit evighedsprojekt igen. Det er så godt tidsfordriv når vejret begynder at blive mørkt, koldt, vådt og blæsende. 
Mit tæppe har ligget stile næsten hele sommeren, da jeg jo har været i gang med et andet tæppe, nemlig babytæppet og så barnevognskæden, men nu er det hele færdigt. Jeg synes at hækle på mit tæppe er et rigtigt hygge projekt og jeg glæder mig til det engang bliver færdigt. Det dejlige ved at hækle på tæpper er at man ikke behøver at koncentrere sig om at tælle eller om en opskrift, men jeg kan bare hækle der ud af :) 
Det er så hvad jeg skal fordrive tiden med sådan en efterårs søndag :)
Hvad har i af planer for sådan en søndag? 

God søndag der ude :) 


Så er der dømt morgenhygge :) 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar