søndag den 22. september 2013

Barnevognskæde med ugler ❤


Barnevognskæden er færdig!
Som nogen måske har set, skrev jeg på bloggens FB side i fredags, at jeg kun manglede vinger, fødder og så at hækle båndene til selespænderne.
Ja, jeg har fået lavet alle delene og samlet kæden og den er lige blevet færdig. Jeg valgte at bruge en 2mm polyestersnor til at samle kæden med, da den er meget stærk og ikke springer eller slides over ligesom elastik og garn, derved falder perlerne ikke af ved at uheld. Perlerne er træperler, som er godkendte til at kunne bruges til legetøj. Jeg har brugt opskriften til barnevognskæden og uglerne fra Familie Journalen, hvis der er andre som skulle få lyst til at lave en af de søde kæder.
Jeg synes virkelig at den er blevet sød.
Jeg elsker de små fine detaljerede ugler, ja generelt elsker jeg bare ugler og perlerne giver flot farve til kæden så den forhåbentlig bliver spændende at kigge på for den lille prins :)
Nu glæder jeg mig til at give min veninde både babytæppe og barnevognskæde, så det er klart til når den lille kommer ❤
 
God Søndag!

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig flot, især med de perler du har kommet på snoren. Det fik du lavet super godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Glæder mig sådan til at give min veninde den :)

      Slet