lørdag den 17. august 2013

Ynglings smykker og smykke ønsker.

Mine ynglings smykker! :)

Ja som jeg fortalte i et tidligere indlæg, ELSKER jeg smykker. Det er meget blandet hvilke smykker jeg kan li. Det er både guld og sølv (men er mest til sølv), feminint og råt, bling bling og enkelt.
Her er kan i se de smykker som lige pt. er mine ynglings smykker.
 
Jeg kan rigtig godt lide halskæden da jeg godt kan lide den mørke farve (kæden) sammen med de lyse pastel perler og korkperlerne. Halskæden er fra mit eget design og kan købes her.
Billede 2, øverst: Ringen med sten er en jeg faldt for da jeg i december var i Berlin med min kæreste og svigerforældre. Jeg elsker alle de små sten, men samtidig synes jeg at den er meget stilet hvilket får den til at se super fin ud. Armbåndet er fra Dyrberg/Kern og er i stål. Det er lidt det samme som med ringen at jeg synes det er meget feminint og stilet og ja så elsker jeg bare at det glimter helt vildt i lyset. Øreringene fik jeg i julegave af kæresten og de er bare rigtig søde og fine når de kommer i ørene og er gode til at peppe et hverdagslook lidt op. :)
Billede 2, højre: Stjerne øreringene er jeg rigtig glad for og bruger rigtig tit. Jeg synes at de er super fede, men alligevel er der lidt bling bling over dem. De er fra min fødselsdag i marts, og igen fra kæresten (ja, han har god smag ❤). Stjerne ringen høre oprindeligt ikke til øreringene, men jeg fik den sammen med dem som et sæt og man kan heller ikke se, at den ikke høre til øreringene. Ringen er fra Izabel Camille.  
Billede 2, venstre: De sorte stjerne øreringe er fra Mailund. Jeg synes at de er SÅ fine, med den fine detalje at de ikke er helt glatte, men med små tern. Armbåndet passer godt til de lidt mere rå smykker pga. farven, men samtidig er det rigtig feminint og enkelt da kæden glimter lidt i lyset :)
 
Der er rigtig mange smykker jeg gerne ville eje. Bl.a. kan jeg rigtig godt li smykkerne fra Redbird, og fra mærkerne Izabel Camille og Stine A.
Jeg er specielt vild med Stine A smykker lige for tiden! Jeg kan rigtig godt li kombinationen af oxyderet og guld. Jeg synes også at Stine A smykker er enkle og rå, men alligevel med et feminint touch. Her er nogle af de smykker fra Stine A som helt sikkert kommer på min ønskeseddel til jul! :)
 
Stine A smykker. Billeder lånt fra http://www.stinea.dk/

Stine A smykker. Billeder lånt fra http://www.stinea.dk/

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den halskæde jeg vandt hos dig. Har allerede brugt den en del :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :) Jeg bruger også min en del. Glæder mig til at få nye farver perler hjem, så jeg kan lave flere rigtig fine kæder :)

      Slet