lørdag den 10. august 2013

Outfit in action og bif tur

 
 
Så har jeg været i biffen, men til at starte med vil jeg lige vise det nye tøj, som jeg tidligere i dag viste jer (altså in action nu). Den grå cardigan og tørklædet kom i bug ❤ Bukserne blev skiftet ud med jeans, sandalerne med ballerinaer, den mørkegrå cardigan med en lysegrå (den nye) og så blev der tilføjet et tørklæde (det nye), en jakke og et par andre øreringe og så var dagens outfit ændret til et "gå i biffen" outfit og ja alle de nye ting var in action og jeg er virkelig glad for dem :)
Nå nok om tøj og nu til filmen.
Jeg var altså i bio med min kæreste og en af hans kammerater og vi så (som i nok har gættet ud fra billedet) Percific Rim. Vi så den i 3D.
Det er en action og science fiction film.
Den handler kort fortalt, uden at afsløre for meget, om, nogle dinosaur-agtige væsner, også kaldet kaiju, som kommer op fra Stillehavet og truer menneskernes eksistens.
Derfor har menneskene udviklet kæmperobotter, som styres af 2 personer, til at bekæmpe disse skabninger. Men Kaiju-racen er for stærk og det ser sort ud for den menneskelige race.
Filmen er fyldt med action fra start til slut, men der er dog plads til et par følsomme øjeblikke :)
Jeg synes selv at filmen var meget god. Man keder sig ikke under vejs og man er godt underholdt.
Så hvis man er til action og robotter så skal klart ind og se filmen :)
 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar