søndag den 11. august 2013

Hæklede brune firkanter DONE :)


Jeg har været i gang med at hækle lidt flere firkanter til babytæppet og nu er jeg helt færdig med at hækle de brune. Nu er jeg så ved at hækle de sidste lyseblå firkanter. I alt skal der bruges: 14 brune, 14 lyseblå, 14 grå, 13 støvet grøn, 13 blå og 12 lysgrøn. Og ja status er jo så at de brune er done og så har jeg hæklet 10 (inkl. den jeg er i gang med) af de lyseblå og ellers 7 firkanter af hver af de andre farver :)
Jeg har også fået lavet hele længden på tæppet nu, altså hæklet alle de lapper sammen til de første rækker, nu er jeg så begyndt på at hækle den 3. række fast. Indtil nu har jeg dog kun fået hæklet de første to firkanter i 3. række på, men man begynder at kunne danne sig et billede af størrelsen på det færdige tæppe.
 


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar